dessa underbara helger!!

Hej på er!!
ja som alltid när man är i NYC och är ledig så har man så otroligt roligt!

Igår(lördag) så skulle vi ha en liten kalasträff för mig i parken. Men efter många olika vädersignaler så blåste jag av det. HEHE. Så istället mötte jag upp Josefin och Hanna i Soho. Vi chillade lite på Starbucks. Hur trevligt som helst. Både jag och Josefin bara babbla på om vilken ångest man har över att åka hem!! Vi skildes åt vid fyra tiden. Jag blev inga kläder rikare men en ögonskugga och eyeliner från MAC blev det.

Senare på kvällen så mötte jag upp alla tjejer vid Vapiano istället. Det var jag,Lina, Anna, Sophia, Elin, Hanna och Esmeralda. Vi drack drinkar och åt god mat. Sophia blir uppraggad i baren så det slutar med att efteråt så går vi till deras pregame. Vi körde flip cup och hade så kul. Vi drog vidare till någon bar i West Village. Kom hem vid fyra och bara kände att nej fan, varför ska jag lämna det h
är stället? NYC!!!!!!!!!!!!! I love you <3

Jag vill tacka alla som kom för att gratta mig. Och Lina för det fina brevet, halsbandet och vinöpnnaren! Du vet vad jag behöver!!! 

Idag så hade vi au pair möte. Jag, Frida och Elena köttade sönder på scavenger hunten. Men tyvärr vann vi inte. Men jag fick dock ett starbucks present kort. Man tackar!
Mötte sen upp Sophia i Central Park. Så himla bra väder. Det var en perfekt svensk sommar dag idag. Lite varmare kanske dock;)


TACK ALLA, just nu älskar jag mitt liv!!!!
+ att jag är ledig imorgon på min födelsedag!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback