cykla

Hallå där. 
Det är alltså tre dagar sen jag skrev mitt senaste inlägg. Tiden går fort även om jag inte tror att den gör det. 
Jag har jobbat på som vanligt, eller ja, igår går ju att diskutera. Vi var på poolparty hos en av familjerna som går på samma skola som Madeleine och Declan. Och jäklar vilket hus dom har här ute. Hur fint och modernt som helst! Vi kom dit vid elva, badade och lekte på. Självklart var det catering, så quesedillas och annat bjöds det på innan lunchen. Vid lunch var det bbqribs och kyckling, grönsaker och massa annat gott. 

Idag,fredag, så åkte vi till museumet igen. Mycket mindre folk än förra gången så vi var där i 1,5h och lekte på. 
Nu har jag precis duschat efter en cykeltur på en mil. Inte långt alls, men kul och skönt var det. Och det är väl huvudsaken. 
 
Och nu kommer jag inte komma hem till mina blåa väggar. Utan Amanda ska måla om i mitt rum tills jag kommer hem och det blir min födelsedagspresent. Så jag är sååå himla glad!! :D En varm lila/brun färg blir det. Så då kanske jag stannar där längre än till Januari, eller vad tycker ni mamma och pappa? ;)
 
Jag skulle träffat Linnea för middag ikväll, men det blev så sent så vi ska ta det på söndag istället och då kommer ju Lina också. Så det blir superbra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback