brooklyn fram och tillbaks

Hejsan!
Igår kväll så ville jag laga lite mat så jag gjorde salami och soltorkadetomater i fläskfile med rotfrukter. Det blev smarrigt. Sen satt jag Maggan och Tim och prata i ungefär en timme om allt möjligt.
 
Efter detså mötte jag upp Lina och Esmerala i Brooklyn efter många om och men. Vi gick om varandra i suben så vi blev ungefär en timme senare med att ses... När vi väl kom till Williamsburg så hade ingen av oss någon aning om vart vi skulle så vi bestämde oss för att åka tillbaka till stan.
Väl där satte vi oss på ett as bra förfest ställe med billiga drinkar. Fick in en jättestor Strawberry Daiquiri. Orkade inte ens dricka upp den.. Tack för kvällen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback