Timberland

JA. Oops I did it again. 18 par skor. Men nu ska jag sälja ett par som redan är hemma. Är någon sugen på ett par kängor från timberland i storlek 37?

Mina värdföräldrar satt brevid världens snyggaste man på resturangen i lördags,Bradley Cooper, och jag bölar typ.. Dom ser alltid kändisar.

Jag har bestämt mig för att inte köpa någon plånbok, lite just för att jag köpte ett par skor till och lite annat. Men jag är ingen plånboks tjej.

Idag blev det äntligen en vit/svart bh från VS och 3 trosor :D
Så då var det bara mysbyxor kvar därifrån.

Annars då? Jag har nyss kört lite intervall, gå, jogg, utfall och grodhopp. Så nu ska jag snart duscha och sedan lägga mig för att kolla på 90210!! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback