Fest, Burberry och Washington Square Park

Mina underbara få helger jag har kvar här i USA, går alldeles för fort. Men det är ju ett tecken på att man har kul  vilket är bra. 
 
Det började med att i lördags möta upp Kerstin, Oskar och Kjelle. Vi satte oss för att luncha. Där blev det mycket prat och god mat. Efter det ville dom iväg på lite billig Manhattan shopping så vi rörde oss runt lite. Självklart hittar jag en väska, som faktiskt var billig, men jag köpte den inte.. Efter några timmar med dom så åkte jag till Sandra. 
 
Väl hos Sandra så fixa vi i ordning middagen och fixa mig. Sen började folket rulla in, på avskedsfesten var: Sandra, Lina, Nicole, Malin, Josefin, Sophia, Nellie, Elin och jag. Det blev en så himla rolig kväll. Massa bilder som man borde visa men väljer att avstå. Mina tokfior!! Jag och Lina gav en ram med bilder på oss alla tillsammans. Sen hade vi skrivit varsitt brev till henne som vi läste upp.
 
Idag, söndag, så blev jag med JACKA :D Äntligen har jag fått köpa min Burberry jacka. Så himla fin är den.
Vi var också vid Washington Square Park och fick se ett coolt uppträdande av tre mörkhyade killar.

Kommentarer
» Amanda

Vad fin du är!! Och vilken snygg jacka! :)

2012-08-20 07:38:01
URL: http://amandiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback