sjuk

Hejsan!
Idag eller inatt har jag sovit så grymt dåligt. Vaknade hela tiden och hade ont i halsen. Så nu ligger jag här på mitt rum och är sjuk. Har lite feber, men jag är ju en som känner sig riktigt sjuk även om det inte är så farligt...

På matchningsfronten så har jag pratat med en familj. Men det var inget för mig....
Vill jag det här? Jag vet att jag nyss lämnat  Sverige och allt (enligt papper) kommer kännas jobbigt. Men jag tror jag är mer av en tjej som gillar att jobba 7-16 eller liknande.. Fan jag vet inte vad jag vill.. Saknar mamma och pappa, amanda och emma, kicki och jenka!!!!! men jag antar att det är så lätt att gå tillbaka till sitt vanliga liv än vad det är att försöka med något nytt.............

Kommentarer
» Amanda

Håll ut! Du kommer att hitta en ny familj! Försök i alla fall! Det kommer gå bra! Vi vill ju åka till USA och hälsa på dig! :)

2011-10-28 17:07:56
URL: http://amandiii.blogg.se/
» Jenka

Förstår att du saknar en sån snygging som mig (ironi med tanke på bilden) HAHAHA

2011-10-30 11:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback