1 månad i staterna!

Gokväll! (Kristin Bruksner, Amanda och Emma, Angelica Wolter, Jennifer Andersson, kolla trailern The VOW!!!! Ni kommer älska den!!! The notebook klass!!!!!)

Idag så har jag varit i USA i en månad! Tiden har gått fort även fast jag inte haft så speciellt kul... hhaha!
Jag undrar hur det kommer kännas när jag flyttar till NYC?!?!

Jag jobbade idag från 9-5. Det gick super bra. Åkte till parken med Hope och Chase. Dom träffade en kille där som dom lekte med. Alltid lika kul att prata med deras mamma. Oftast tror ju dom också att jag är deras.. Kanske inte så konstigt när jag är blond och dom också är de.

Käkade på Cici's Pizza för idag så gick 10% av det man handla till deras kyrka. Efter det så åkte jag och Alli till bion och skulle se Paranormal Activity 3.. Men icke sa Nicke.. Hon hade med sig kompisar och alla dom behövde en person över 17.. Så vi kolla på In Time med Justin Timberlake! Rktigt bra faktiskt. Såg några riktigt bra trailers också som jag ska dela med mig av..



The Sitter har jag iofs redan sett trailern till men jag vill ju fortfarande se den :D



The Vow- Med Channing Tatum (vilken film som helst med han i blir grym!!!) och Rachel McAdams.


Tänk er, i år kommer jag stå där!! New Years Eve!! (igen jag vet!!)

Kommentarer
» Cissi

Men Lisa, vi kom väl ändå till USA den 10 oktober???

2011-11-08 16:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback