we found love

Vill nästan inte vara ledig längre... Hela min lön försvinner ju alltid på en dag... BLÄ haha. Har i alla fall handlat klart alla julklappar idag och jag behövde inte köpa nya så det var super. På torsdag ska jag gå och skicka iväg det. Kommer kosta en slant det också. Hoppas bara allt kommer fram ordentligt.

Köpte min nyårsklänning idag vilket jag är glad över!! Nu ska jag äta bra och träna på... hoppas jag.. tills nyår. Sen ska det nog bli mitt nyårslöfte iår att sluta med chipsen! Godiset har ju gått bra. I år på nyår blir det 3 år utan godis!!
Popcorn kan jag inte sluta med.. Det är för gott och inte så onyttigt!


Nu blir det att spara varenda krona tills nyår! Fast måste köpa julklappar till barnen... och biljetter till vad vi nu ska göra på nyår... och aaa fan! .............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback